Jahit Manik Baju Raya Anak Dara...











Aktiviti hujung minggu..menjahit manik baju 2 orang anak dara ku...Fatin Munirah dan Siti Aisyah...hehehe...!! Jahit manik yang dalam gambar tu belum siap lagi.... saje jer upload dalam blog nie...nanti kalau dah siap sepenuhnya, saya akan upload semula... cewahh...

Bukan main seronok lagi anak2 bila tengok baju dijahit manik yang berkilau-kilau macam tu... kalau ikut hati agaknya baju tu nak dipakai terus. Kesian budak2...
Manik2 yang saya guna tu manik biasa jer..dari china. Tapi, beli nye dekat jerr... kat pasar sarikei jer..
Kebiasaannya, hujung minggu lah masa yang sempat untuk menjahit, selain dari waktu malam..kalau anak2 dah tidur. Curi masa 1-2 jam...kalau gian sangat2....sampai tengah malam jam 12 saya belum tidur lagi.
Percubaan yang tidak sia-sia...hati cukup puas!!! I love my kids....!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen