Ramadhan Bersama Yang Tersayang...

Semoga dipanjangkan umur...tiada halangan melintang, esok insya'Allah....semua kita umat islam akan menunaikan ibadah puasa. Alhamdulillah.... semoga kita berkesempatan untuk menunaikan ibadah yang mulia itu.
Berpuasa, bersahur dan berbuka....amalan pada bulan ramadhan yang sentiasa tidak kita lupa. Dan, hari ini semestinya akan lebih manis dan bermakna sekiranya kita berada dekat dengan orang-orang tersayang. Dekat dengan keluarga, ayah, ibu, suami, isteri dan anak-anak. Alhamdulillah... kita berada pada tempat diantara orang-orang yang berbahagia.
Tahun ini...usia perkahwinan akak sudah menjangkau 6 tahun 7 bulan 2 minggu... hehehee... Alhamdulillah...selama itu juga akak sempat menjalani hari-hari berpuasa bersama dengan suami tercinta dan anak-anak tersayang....! Syukur juga, ibu akak masih ada bersama...kita sentiasa bersama. Cuma...abang, berjauhan lah dengan keluarganya. Kesian abang...tapi, takpe...isteri dan anak-anak abang sentiada ada disisi...kan...~~ Ayah akak, tahun ini dah masuk 6 tahun tiada lagi di dunia ini. Disaat-saat bersahur dan berbuka...pasti akan teringat arwah ayah...~~ Tersangatlah merindui ayah...tak pernah padam ingatan kepada insan yang berjiwa kental itu. Akak sayang ayah sampai akhir hayat ini...!!! Semoga ayah ditempatkan bersama orang-orang yang beriman...amanlah di sana...Amin.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan