Contest Blog Saya Smart

Ha..Ha.. dah ketagih tahap GABAN agaknya, tapi yang pasti dan pasti dan pasti... hari ini saya dah terkena penyakit 'bosan banget', kerja rutin tiap hari bila mata encelang dah segar bugar bergegar maka saya berblogwalking walaupun 30 minit sahaja, dah cukup daripada terus takde langsung, Alhamdulillah.  Jalan-jalan....saya jumpa blog yang ni, tengok jengok nampak gaya kontes ni ok, simple, menarik, tertarik...eeemm


Ni nak cerita pasal KONTES lagi. Kan dah cakap....ketagih tahap GABAN.  Ini kontes ke2 tahun 2011 yang saya join.  Gila-gila lagaknya neh....tapi takpe, asal kita bahagia sebagai penulis blog dan tidak ganggu hidup orang lain, huhuuu... Kontes tetap diteruskan.





Nampak tak banner kat atas tuuu..?  Kalau berminat jom la, klik jer kat sini.  Kita join sama-sama untuk memeriahkan kontes ini. Jom...jom...klik klik....!


Dan..suka nya hati nak tag teman-teman blogger yang smart kat sini :




Tiada ulasan:

Catat Ulasan