5 Blog Paling Kerap Dilawati 2011

Denaihati


**Entri ini adalah semata-semata untuk menyambut seruan DH yang dihormati...


Saya budak baru belajar, kalau salah tolong ajarkan.  

Ini skrip yang tak mungkin kita saya lupakan sampai bila-bila.  Saya blogger penulis blog yang kerdil sekali dialam maya ini.  Kalau ada idea yang saya rasakan cukup bagus untuk ditulis, maka saya akan menulis.  Tak kira orang suka atau tidak, ada pembaca akan membaca atau tidak, saya tak kesah ( sebenarnya dalam hati mengharap sangat orang akan baca tulisan saya...) saya tetap menulis di laman kecintaan ini.  Yang penting, hati kecil ini cukup puas setelah tiap kali menyiapkan satu entri.  Bagi saya, yang sebenarnya menjadi tarikan kepada blog kita sering dilawati dan ramai follower yang nak ikut ialah penulisan yang baik dan berkesan.  Bila hati 'terkesan' membacanya, maka baiklah tulisan kita tu.  



Tapi, kita ni tidak semuanya sempurna, kan...  Aku hanya insan biasa.  Namun apapun yang berlaku, blog kecintaan saya ini tetap diteruskan perjalanan hidupnya (cewaaahhh).  
Disini adalah 5 blog yang sering saya lawati sepanjang tahun ini (2011) :-




Sebenarnya banyak blog-blog yang bagus yang kerap saya lawati tapi memadai saya senarai 5 blog ini sepertimana yang DH sarankan.  Nak cakap lebih-lebih pun tak manis jugak, tapi bagi saya semua blog yang ada adalah yang terbaik.


Akhir kata... usaha yang murni ini saya teruskan dengan menjemput rakan-rakan penulis untuk ikut serta dalam projek murni ini...



  • tauhhid
  • connie the great
  • anggun
  • YM Syed Abi Ghufran Al-Idrus
  • Hairulhaswandi Affandi
  • usuboy69
  • Intan Ruzmahana
  • Junaidiey.com
  • Shamelin Revolusi
  • Princess Tutu
Harap-harap projek ni akan 'terkesan' dihati semua teman-teman yang sama waktu dengannya.  

Terima kasih daun keladi...jengok-jengok lah lagi lain kali...!








Tiada ulasan:

Catat Ulasan