Tak Boleh Nak Kata Apa

Assalammualaikum sekali lagi dan salam kemanisan dimalam sabtu yang sembap.
Namun...kesembapan itu terpaksa ku lawan dan berharap agar semangat yang tinggal seciput ini mampu menghasilkan sesuatu yang murni dan dijadikan ingatan sepanjang hayat didalam entri ini.

Tak boleh nak kata apa... bila minat serta hobi sudah sepakat dan seiring semuanya menjadi satu hingga ketepikan yang lain.

Baru sebentar tadi lebih kurang jam 8.35pm si dia sudah berangkat pergi 'Jom Ngail' di Mukah bersama dengan rakan-rakan yang satu kepala, satu jiwa dan segalanya satu. Errrmmm...

Entri yang lalu, Marah Mesti Ada Had yang bertemakan ala-ala harimau sedang mengganas tuu..adalah yang berkaitan. Marah sekalipun... aku tetap senyum walau dalam hati, adohh...!!



**dengan gaya bersahaja....berposing dengan si ikan....!

Apapun...alhamdulillah dan aku bersyukur kepada Allah s.w.t diatas ketetapan iman dihati yang telah dianugerahkan kepada ku untuk menempuhi dugaan ini. Asam garam dalam kehidupan bersuami isteri, begitulah... Adakala kita memberi dan kadang-kadang kita harus menerima apa yang ada dengan redha. Satu ketika kita menjadi api dan jangan lupa ada ketikanya kita juga harus menjadi air. Sedangkan lidah lagi tergigit...( tu laa....makan kena hati-hati, jangan gelojoh...hihiii...).

Berkorban demi suami tercinta bukanlah perkara mudah dan tidak juga terlalu asing pada halwa telinga seorang isteri. Atas dasar cinta kasih dan sayang... mengapa tidak perasaan itu berpanjangan sampai ke hujung nyawa.

Semoga perjalanan mu didalam keadaan yang tenang dan selamat seadanya. Doa ku sentiasa mengiringi disetiap langkah dan setiap hembusan nafasmu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan