Syok Melampau

Blogwalking ditengahari....

tersinggah blog seorang kawan bertittle 'Gambar Artis Melampau'.

Mohon dihalalkan tuan empunya blog ...saya mengcopy paste pic saudara. Lalu dengan moleknya saya mengolah semula pic itu menggunakan 'photoscape'.

Ada sebilangan pic itu saya cari sendiri di google web semata-mata nak menambahkan 'lemak' entri saya ditengahari yang panas ini.

Ini hanya gambar ye cik kak...cik adik, cik abang... Bukan niat nak mengaibkan mereka-mereka yang ada dalam pic ni. Hanya suka-suka nak tengok dan menjadikan ia sebagai koleksi peribadi 'My Pictures', hehee.... Kalau dah terbiasa dengan dunia artis....memang kita biasa juga dengan pic-pic nie.


Tapi, kena ambil ikhtibar laa...jangan sampai terlondeh, terselak, terbelak, terkuak dan sebagainya.


** Ini pic Dato' CT Nurhaliza yang sudah dihias dengan tebalnya bedak dimuka sehingga menampakkan sesuatu yang 'tidak cantik' dipandang mata. Dan, fesyen tudung yang digayakan entah fesyen apa....sedondon macam fesyen siput ada gak...hanya CT yang tahu.

Sebelah Dato' CT... Azza dan Rozita yang seperti sedang 'bertanding' dengan gaun yang amat singkat, adoooiii...


*** Dan, di atas... gambar Fasha diganding dengan Ayu. Sama cantik dan sama padan. Tumpuan kat pusat Fasha...dan ponggong Ayu, hehe...


*** jeng..jeng...jeng... Ini Fara Fauzana dan gandingannya Fazura. Beri tumpun kepada baju Fara di bahagian dada yang ingin disembunyikan dengan tangan tapi tidak berjaya 100%. Tak cukup kain agaknya..


*** Ini kes syok syahdu yang melampau...sehingga tak sedar telah menampakkan 'lurah dendam' yang begitu ketara (macam nak tergolek jerr...) . Ini pic Deja Moss dan disebelahnya Si Misha Omar seperti kena raba kat 'buah dadu'. Ni sengaja ker....atau tak disengajakan...??

Senyum kambing bila tengok gambar-gambar ni.
Apapun, cukup disini entri ditengahari yang panas.
Noktah.


2 ulasan: